przygotowaniem i wdrożeniem strategii
komunikacji i kreowania wizerunku dla firm, oraz osób chcących być liderami branży
doborem i wprowadzeniem najlepszych dla konkretnej organizacji narzędzi komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
budowaniem stałych i nienagannych relacji z przedstawicielami mediów, tworzeniem biur prasowych i obsługą wydarzeń specjalnych
szkoleniem dla osób reprezentujących organizację na zewnątrz (współpraca z mediami oraz wystąpienia publiczne) a także
jeśli będzie taka potrzeba… zarzadzaniem komunikacją kryzysową oraz realizacją niekonwencjonalnych i odważnych projektów PR i CSR
wykreowaniem i budowaniem własnych mediów i kanałów komunikacji, będących nieodzownym wsparciem do budowania właściwych relacji w „globalnym świecie”
motto - cykl
Wasz czas jest ograniczony. (…) Nie pozwólcie, żeby hałas cudzych opinii zagłuszył wasz własny wewnętrzny głos.
Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem.
Nawet jeśli ktoś mówi dobrze, jeśli mówi za dużo, zawsze powie jakieś głupstwo.
Nie pozwól, żeby język wyprzedzał myśl.
Dowodem wysokiego wykształcenia jest umiejętność mówienia o rzeczach największych w sposób najprostszy.
Prostota może być trudniejsza od komplikacji: trzeba się ciężko napracować nad wydobyciem czystej myśli, która pozwala na prostotę. Kiedy już się to ma, można przenosić góry.
Może istnieć sto sposobów komunikowania się we współczesnym świecie, ale nic nie zastąpi ludzkiego spojrzenia.
Dzięki talentowi możesz wygrać spotkania, ale gra zespołowa i inteligencja sprawiają, że zdobywa się mistrzostwo.
Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobrazabawa.
Nie wystarczy być we właściwym miejscu i we właściwym czasie... Musisz być właściwą osobą we właściwym miejscu we właściwym czasie.
Skuteczna komunikacja to 20 % tego, co wiesz i 80 % tego, co czujesz na temat tego, co wiesz.
Potrzeba pasji i zaangażowania, żeby naprawdę dogłębnie coś zrozumieć, przeżuć, a nie tylko szybko przełknąć.
www.go-pr.pl
go-pr@go-pr.pl
+48 509 584 999